header_05.jpg

Wij zijn open voor nieuwe patiƫnten woonachtig in postcodegebied 7312.

Openingstijden

De praktijk is dagelijks geopend van 8.00 uur tot 17.00 uur. Ook is het mogelijk om van maandag t/m donderdag een afspraak tussen 7.30-8.00 uur te krijgen. Vanaf 17.00 is er waarneming via de huisartsenpost 0900-6009000.

De assistente is dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 10.30 uur voor het maken van afspraken, beantwoorden van vragen en het geven van uitslagen. Wij zijn de hele dag bereikbaar maar na 10.30 is het mogelijk dat uw niet door de eigen praktijkassistente te woord wordt gestaan maar dat uw boodschap aangenomen wordt en dat u op een later tijdstip wordt teruggebeld. Wij verzoeken u om bij voorkeur voor 10.30 uur te bellen, u krijgt dan de vaste praktijkassistente aan de telefoon en vragen en verzoeken kunnen dan sneller worden afgehandeld.

In geval van spoed kunt u de hele dag bellen tijdens openingsuren met het centrale nummer 3551759 en kunt u kiezen voor de optie SPOED in het keuzemenu.

Spreekuren en visites

Er is dagelijks spreekuur 's ochtends en 's middags en hiervoor kunt u tussen 8.00 en 10.30 met de assistente bellen. Omdat wij vinden dat u met een klacht zo snel mogelijk geholpen moet worden, proberen wij met u nog dezelfde dag een afspraak te plannen. Dit om te voorkomen dat u langer dan nodig met uw klacht rondloopt. Om deze snelle service mogelijk te maken en te behouden, maken wij beperkt afspraken voor de volgende dagen.

Meer tijd nodig?

Als u meer tijd dan 10 minuten nodig denkt te hebben, geeft u dit dan aan bij het maken van de afspraak, bijv omdat u meerdere problemen wilt bespreken. De assistente kan dan extra tijd reserveren indien mogelijk. Gemiddeld heeft een huisarts 10 minuten nodig per probleem om tot een serieuze afhandeling van uw vraag te komen.

Telefonisch spreekuur

Indien u voor 10.30 heeft gebeld met een vraag voor het telefonisch spreekuur, dan wordt u zo spoedig mogelijk na 10.30 teruggebeld. Heeft u na 10.30 gebeld, dan wordt u in principe de volgende dag teruggebeld.

Telefooncentrale

Wij hebben een telefooncentrale met diverse optie's zoals spoedlijn, receptenlijn en een lijn voor de assistente. Wij hebben meerdere lijnen dus het systeem zet u zo nodig in de wacht. Mochten alle lijnen bezet zijn dan is alleen op dat moment de optie spoedlijn mogelijk. U krijgt dus geen ingesprektoon te horen maar de melding dat alle lijnen bezet zijn, dat u alleen in geval spoed voor de spoedlijn kan kiezen en anders verzocht wordt om over 5 minuten terug te bellen. De verbinding wordt vervolgens verbroken.